Medicopter 117 de tekenfilm

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Medicopter 117 de tekenfilm

Medicopter 117 de Tekenfilm forum


2 plaatsers

    [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?

    avatar
    medicopter117
    Basisleiter
    Basisleiter


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 23-03-11
    Leeftijd : 31

    [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?  Empty [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?

    Bericht  medicopter117 do apr 28, 2011 9:30 am

    ja de topictitel stelt de vraag eigenlijk al.
    voor een bepaald scenario in de film heb ik bedacht dat 2 kinderen van huys weglopen, niet met de opzet van huys weg te lopen, maar met buiten spelen wilde ze ergens heen gaan. ik heb plaatsen nodig waar het medicopter 117 team kan gaan zoeken. want ja ik kan natuurlijk moeilijk meteen ze laten vinden Razz ik heb al een locatie waar ze uiteindelijk gevonden worden maar dat houdt ik nog geheim omdat dat anders iets uit de film zou verklappen maar het is in iedergeval geen plek waar je kinderen denkt te kunnen vinden. nu na dit verhaal mijn vraag kort en krachtig:

    Waar zou jij als 1e zoeken naar 2 kinderen ?
    avatar
    medicopter117
    Basisleiter
    Basisleiter


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 23-03-11
    Leeftijd : 31

    [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?  Empty Re: [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?

    Bericht  medicopter117 do apr 28, 2011 9:40 am

    ik heb al een aantal plaatsen te horen gekregen:

    * op de kermis die daar toevallig in de stad is.
    * op het strand
    * in het bos
    * in de speeltuin


    maar ik zoek nog vollop naar meer plaatsen dus de vraag luid:


    waar zou jij als eerste 2 kinderen zoeken ?
    avatar
    eftelfanlaar
    Nieuweling
    Nieuweling


    Aantal berichten : 10
    Registratiedatum : 25-03-11

    [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?  Empty Re: [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?

    Bericht  eftelfanlaar do apr 28, 2011 10:26 am

    Ik zou ze naar het platteland tussen de koeien sturen.
    avatar
    medicopter117
    Basisleiter
    Basisleiter


    Aantal berichten : 279
    Registratiedatum : 23-03-11
    Leeftijd : 31

    [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?  Empty Re: [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?

    Bericht  medicopter117 do apr 28, 2011 10:45 am

    je zegt ik zou ze daar naartoe sturen, bedoel je de medicopter om de kinderen daar te zoeken of ?

    Gesponsorde inhoud


    [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?  Empty Re: [scenario vraag] - waar kunnen 2 kinderen die buiten gaan spelen heen zijn als ze weggelopen zijn ?

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 15, 2024 10:28 pm